המינהלת להתחדשות עירונית

העיר היא מערכת דינמית המתחדשת ומשנה את פניה. אזורים ותיקים מתיישנים ובמקביל אזורים חדשים מתפתחים. עיריית רמת השרון רואה חשיבות בשיפור חזותם של מתחמים ותיקים וחידוש מלאי המגורים, תוך עירוב שימושים והגדלת היצע שטחי מסחר ותעסוקה בתוך העיר, הגדלת שטחי הציבור והסדרת תשתיות, במסגרת תהליכים שונים של התחדשות עירונית.

המינהלת פועלת על מנת לסייע לתושבי רמת השרון וליזמים בתהליכי ההתארגנות לקראת התחדשות עירונית ‫וביניהם בחירת נציגות דיירים ובחירת אנשי המקצוע שילוו את התהליך מטעם הדיירים.

המינהלת להתחדשות עירונית הוקמה בשנת 2023 במסגרת "קול קורא להקמת מנהלות להתחדשות עירונית" של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית במשרד הבינוי והשיכון, ומשמשת כמנהלת התחדשות עירונית ברמת השרון.

המינהלת כפופה למהנדסת העיר, ומרכזת את הפעילות התכנונית בתחום ההתחדשות העירונית.

מטרת המינהלת היא לסייע לתושבים וליזמים לקדם תכנון ולהביא לכדי מימוש התחדשות מתחמים וותיקים בעיר שאינם עומדים בתקן רעידות אדמה, אינם כוללים ממ"ד, וכן מבנים מיושנים הבנויים בסטנדרט בנייה ירוד.

ההתחדשות תסייע להמשיך ולפתח את רמת השרון ואת הליבה העירונית שלה, וכן תסייע בשיפור וביצירת מגוון דיור כמענה לצורך של אוכלוסיות מגוונות, לטובת חיזוק תחושת הקהילתיות והחוסן החברתי.

ליזמים:

לתושבים:

צוות המינהלת:

שםתפקידטלפוןכתובת מייל
כרמית קניגסברגמנהלת המינהלת להתחדשות עירונית03-5483863karmit_k@ramat-hasharon.muni.il
אדר' אפרת סידוןמנהלת תחום תכנון03-5483813efrat_s@ramat-hasharon.muni.il
רעות כהן גבסומנהלת תחום קשרי קהילה03-5489332reut_g@ramat-hasharon.muni.il

צרו קשר:

המינהלת להתחדשות עירונית

ימי ושעות קבלה:

א', ד' בין השעות 8:30-12:30

ג' בין השעות 16:00- 18:00

הצטרפו לניוזלטר שלנו