פניות הציבור

היחידה לפניות הציבור בעיריית רמת השרון מרכזת ומטפלת בפניות התושבים בכל הנושאים הקשורים למחלקות העירייה, ומשמשת כערוץ קשר ישיר בין התושבים ובין העירייה, עובדיה, ומחלקותיה.

היחידה מייצגת את הפונים בפני מגוון האגפים ומחלקות העירייה, ומטפלת בין היתר בנושאים הבאים:
– טיפול בפניות התושבים בנושאים הקשורים במחלקות העירייה
– קבלת הצעות, בקשות והערות מאת התושבים בכל הנושאים העירוניים.

שימו לב – לפנייה בנושאי דו"חות חנייה, יש לפנות לאגף הפיקוח. למידע נוסף – לחצו כאן >

לטופס הפנייה המקוון – לחצו כאן >

מחלקת פניות הציבור

ימים ושעות קבלה:
ב'-ה' 13:00-08:30
ג' 18:00-16:00

הצטרפו לניוזלטר שלנו