תפריט

מחלקת שילוט

– ברמת השרון כ-4,000 שלטים צמודי עסק ושלטי חוצות.
מחלקת רישוי עסקים אחראית על כל הליך הרישוי בהתאם לחוק העזר לרמה"ש, שילוט תשע"ט 2018
-קריטריונים לקבלת רישיון לשלט ע"פ חוק העזר לרמה"ש, שילוט תשע"ט 2018
– בסיום הליך הרישוי מונפק הרישיון.
– כל המעוניין להציב שלט חייב ע"פ החוק להגיש בקשה. הבקשה מועברת לועדת השילוט לקבלת  החלטה.
– במידה וניתן אישור נשלח חיוב לאגרת השילוט.

לטופס פניה מקוונת למחלקת שילוטלחצו כאן
לטופס בקשה לרישיון להצגת שלט לחצו כאן
להורדת טופס PDF לחצו כאן


* שינויים – בעל הרישיון יודיע למחלקת רישוי עסקים ושלטים במכתב רשום, על כל שינוי בתוכנו, מיקומו, וצורתו או במידותיו של השלט, או החומר ממנו עשוי השלט או על הסרתו, וזאת תוך ימים מיום השינוי או ההסרה.
* בעל עסק שסגר את עיסקו או העתיק את עיסקו למקום אחר, יודיע למחלקת רישוי עסקים ושלטים על הסרתו של השלט תוך 7 ימים מיום ההסרה.

תכנית אב לשילוט ברמת השרון
הנחיות להצבת פרסום חוצות במרחב הציבורי
הנחיות להצבת פרסום חוצות במרחב הפרטי
הנחיות פרסום חוצות – שילוט לבתי העסק
נספח מתחמי שילוט עירוני
הנחיות מרחביות

אפשרויות תשלום האגרה:
– תשלום אגרה דרך מערכת התשלומים
– למענה אנושי לתשלום: 03-5475124

לתעריפי אגרות שילוט – ראה חוק העזר לרמת השרון

 

צרו קשר

שם תפקידטלפוןפקסמייל
שרי חובבמנהלת מחלקת שילוט03-548384903-5472310SariH@ramat-hasharon.muni.il
אופירה תםרכזת מחלקת שילוט03-5483849
03-5483816
ofira@ramat-hasharon.muni.il
שלומית מוסקוביץ רכזת גביה ואכיפה מחלקת שילוט03-5483849
03-5483816
shilut@ramat-hasharon.muni.il

מחלקת שילוט

ימים ושעות קבלה:
א', ד' 12:30-08:30
ג': 16:00 – 18:00

הצטרפו לניוזלטר שלנו