!נתב"צ, שילמת

בהמשך לפרסומים קודמים בנושא, בתאריך ה-28.6.26 נחל לבצע אכיפה בנתיב תחבורה ציבורית נוסף בעיר:

 

דרך נמיר מתחת לגשר גלילות- ימים א'- ה' בין השעות 05:00-22:00 וביום ו' בין השעות 05:00-17:00.

 

קנס על נסיעה בדרך זו יעמוד על 500 ₪.

 

רכב הרשום על חברה/ תאגיד/ ליסינג אשר לא יעשה הסבה של הדו"ח, הקנס יוכפל פי 4, קרי 2000 ₪.