מוקד עירוני 106

המוקד העירוני מהווה כתובת מרכזית לפניות ודיווחים אודות מטרדים ומפגעים עירוניים. מטרת המוקד לספק שירות איכותי, מהיר ויעיל לתושבי העיר, והוא פועל 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.

ניתן לפנות למוקד במספר דרכים:

באמצעות הטלפון בחיוג 106 מתחום העיר או בטלפון 03-5483819 או *10638 בנייד.

באמצעות טופס מקוון למילוי הטופס לחצו כאן

באמצעות שליחת מייל לכתובת: moked106@ramat-hasharon.muni.il

באמצעות הוואטסאפ ניתן לדווח על מפגע בפנייה ישירה אל צוות המוקד העירוני באמצעות שליחת הודעת וואטסאפ למספר 052-5559106. שלחו תיאור קצר של המפגע/תלונה, ומומלץ כמובן גם לשלוח תמונות.

המוקד משמש כמרכז שליטה ובקרה על המערכות העירוניות השונות, והוא הגורם המנהל את יחידות העירייה לצורך טיפול באירועים, תקלות ומפגעים ברחבי העיר, הן בימי שגרה והן בעיתות חירום.

ניהול כל הפעילות על-ידי גורם אחד, המשמש כגורם מתווך בין יחידות העירייה השונות, וכן מרכז אצלו את תשובות האגפים והמחלקות, מאפשר לבצע מעקב איכותי ובזמן אמת אחר פניות התושבים, ולוודא כי הן מטופלות ביעילות ובמקצועיות.

תהליך קבלת הפניה במוקד העירוני:

ניתן לחלק את תהליך קבלת הפניה לשלושה שלבים עיקריים. בשלב הראשון, מתקבלת הפניה מהתושב באמצעות אחת מן הדרכים שצוינו לעיל. בשלב השני, מועברת הפניה למערכת מידע מקוונת, המקושרת אל אגפי העירייה השונים. בשלב השלישי, נמסרת הפנייה לטיפול הגורמים האחראים על התחום בו היא מצויה. לאורך כל תהליך הטיפול בפניה, החל מרגע קליטתה במוקד ועד לסיום הטיפול בה לשביעות רצונו של המדווח, מתבצעת בקרה הדוקה על ידי צוותי המוקד העירוני, שתכליתה לוודא כי הטיפול בפניה נעשה במסירות וביעילות.

אנו מעריכים מאוד את הדיווחים והמשובים המתקבלים מכם, התושבים, במוקד העירוני, שכן אלו מסייעים בידינו להתייעל ולהשתפר בצורה מתמדת, לטובת שמירה על איכות החיים בעיר, החשובה כל כך לכולנו.

צור קשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו