גופים עירוניים

עיריית רמת השרון מפעילה מספר חברת הנמצאות בבעלותה, אשר עוסקות במגוון תחומים עירוניים, כגון ביצוע פיתוח כלכלי, תשתיות עירוניות, פינוי ובינוי, מים וביוב, חינוך ותרבות, מתנ"סים, ויזמות בתחומים נוספים.

אגודת הספורט – תורמת רבות לקידום הספורט בבתי הספר ברמת השרון, ועוסקת בארגון משותף של אירועים ופעילויות לתלמידים. כל זאת בברכת המפקחת על החינוך הגופני של משרד החינוך.

רימונים החברה הכלכלית לפיתוח רמת השרון nהווה את אחד מכלי הביצוע העיקריים של עיריית רמת השרון ליזום פרויקטים בתחומים עירוניים שונים, כגון פיתוח תשתיות עירוניות, ניהול ושדרוג נכסים עירוניים, הובלת מיזמי תחבורה שיתופית, התחדשות עירונית ועוד.

 מגוונים – רשת המרכזים הרב תחומיים של רמת השרון, המאגדת תחתיה מגוון רחב של חוגים, קורסים, הרצאות, פעילויות ויוזמות בתחום החינוך הבלתי פורמלי.

שרונים – תאגיד המים והביוב של רמת השרון, הפועל על פי החוקים והתקנות אותם קובע הרגולטור – רשות המים. תחומי הפעילות של החברה כוללים תחזוקה, טיפול, תפעול ופיתוח משק המים והביוב בתחום רמת השרון, שיקום תשתיות קיימות, והכנת תוכניות אב לפיתוח משק המים והביוב בהתאם לצפי גידול האוכלוסייה.

כניסה לאתרי הגופים העירוניים לחצו על הקישורים שלהלן:

אגודת הספורט רמת השרון
רשת "מגוונים"
"רימונים"
שרונים תשתיות מים וביוב

צור קשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו