רפורמת שירות עד הבית

עיריית רמת השרון יוצאת ברפורמת שירות עד הבית. במסגרת זו בנתה העירייה תוכנית מקיפה לשינוי נוהל השירות העירוני ומעבר למודל של רובעים. רמת השרון תחולק לחמישה רובעים ולכל רובע יבחר מנהל רובע. מנהל הרובע יהיה בקשר רציף מול התושבות והתושבים, יפתור בעיות נקודתיות, מפגעים, בעיות תברואה וליקויים. הטלפון של מנהל הרובע יפורסם ותושבים יוכלו לפנות אליו באופן ישיר. פניות למוקד 106 יועברו גם הם לטיפול ופיקוח מנהל הרובע.

במקביל למינוי מנהלי האזור תחלק העירייה את צוותי התפעול גם הם לרובעים כאשר כל מנהל רובע יקבל צוות משלו שיהיה נכון לפתור בעיות מיידיות. בעיות קטנות יטופלו תוך דקות ועד שעה. בנושאים גדולים יותר יפעל מנהל הרובע מול ראש מינהל התפעול והנהלת העירייה.

נוסף על תפקידי התפעול מנהל הרובע יהיה אחראי גם על פעילות קהילתית ועבודה מול הוועדים לקידום יוזמות שכונתיות.
בחודשים האחרונים למדו ראש העיר ומנכ"לית העירייה את מודל הרבעים שמיושם גם בערים אחרות באופנים שונים והתאימו אותו לצרכים והגודל של רמת השרון. העירייה יוצאת בימים אלה למכרז למנהלי רובעים ואנו קורים לתושבים הרואים עצמם מתאימים לתפקיד להשתתף במכרז.

הרובעים החדשים יהיו: רובע מורשה, רובע נווה מגן ונווה רסקו, רובע הדר ואלון, רובע גולן, קרית יערים ונווה רום ורובע נווה גן.

איציק רוכברגר ראש עיריית רמת השרון: "רפורמת שירות עד הבית היא אחת מהרפורמות עליהן התחייבתי במטרה להביא את העיר להיות מתקדמת חדשנית נקיה ופורחת. התוכנית אושרה במועצת העיר. התוכנית תשפר ותייעל את השירות לתושב כך שהוא יקבל מענה בשכונה על ידי רכז המכיר את השכונה ומקדיש את כל עתותיו למענו.
התפקיד עומד בימים אלה למכרז ופתוח לכל תושב ותושבת. אנו קוראים כאן לכל מי שמעוניין נשמח שיגיש מועמדות וועדת המכרזים תבחר את המתאימים ביותר".

צור קשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו