הטבות למשרתות ומשרתי מילואים

משרתות ומשרתי מילואים יקרים,

משרתות ומשרתי המילואים של רמת השרון – אנחנו מודים לכם.ן מקרב לב על שירותכם למען המדינה ומייחלים לשובכם.ן במהרה ולשלום. אנחנו כאן בשבילכם.ן ובשביל משפחתיכם.ן בזמן שאתם.ן במילואים.

שימו לב – מגיעות לכם הטבות רבות, גם מהמדינה וגם מהעירייה. אנחנו יכולים לסייע בבייביסיטר, קניות, התייעצות עם איש מקצוע וכל בקשה אחרת. אנא פיתחו את הרשימה להלן והכירו את זכויותיכם.ן. לשאלות ניתן להתקשר לשי"ל רמת השרון 03-7602130 (ניתן להשאיר הודעה ויחזרו אליכם.ן) או במייל shil@ramhash.co.il

להלן הזכויות המגיעות לכם.ן מהמדינה בזכות השירות שלכם.ן. אם אתם מתקשים במימוש זכות כזו או אחרת אנחנו כאן בשבילכם.ן. לזכותון – לחצו כאן >

למשרתים מעל 20 ימים מגיעות הטבות ממועדון בהצדעה: המועדון מציע לכם.ן ולבני משפחותיכם שורה של הטבות, הופעות, מוצרי צריכה ואפילו הנחה בסופר. להצטרפות למועדון ובדיקת ההטבות – לחצו כאן >

חיילות, חיילים ומפקדים בצו 8? אנחנו מגויסים להטבות עבורכם:

עיריית רמת השרון מעניקה לכם הנחה אוטומטית בארנונה!

חיילים יקרים, שימו לב 💙 אם גויסתם בצו 8 לשירות מילואים בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" וצברתם ימי מילואים ע"פ חוק, הינכם זכאים להנחה בארנונה בשיעור של 5% עד 140 מ"ר משטח הנכס וזאת במשך כל השנה, גם בימי שגרה.

אין צורך לפנות לאגף הגביה בעירייה, כיוון שההנחה תינתן באופן אוטומטי ותוזן לחשבונכם בעירייה בהתאם לרשימה המתקבלת מצה"ל.

מפקדות ומפקדי מילואים שגויסו בצו 8 – אתם זכאים להנחה בגובה 25% בתשלום הארנונה עד 100 מ"ר. ההנחה תינתן באופן אוטומטי ע"י הרשות, בהתאם לרשימה המתקבלת מצה"ל.

מי נחשב לחייל הזכאי להנחה ומי נחשב למפקד?

"חייל מילואים פעיל" הזכאי להנחה הוא מי ששירת במערך המילואים בצה"ל וביצע 20 ימי מילואים לפחות בתקופה של 3 שנים רצופות.

"מפקד מילואים פעיל" יוגדר כמי שמשרת בדרג מ"פ ומעלה במדרגות א' וכן צוות אוויר, צוות ים ומפקדים שהם משרתי מילואים פעילים ונמצאים במינוי מזכה. בכל מקרה, הזכאות להיחשב למפקד נקבעת על ידי צה"ל.

מתי נכנסת ההנחה לתוקף?

הזכאות לקבלת הנחה בארנונה מוזנת על ידי צה"ל פעמיים בשנה בחודשים נובמבר ואפריל. ההנחה היא לשלוש שנים, מראשית תקופת ההנחה. המשמעות היא שחייל או מפקד שביצע את 20 ימי המילואים לפני נובמבר 2023 יוכל לקבל את ההנחה החל מחודש ינואר 2024 ועד לחודש דצמבר 2026. ואילו חייל או מפקד שישלים את ימי המילואים אחרי נובמבר יקבל את ההנחה החל מחודש מאי 2024 ועד לחודש אפריל 2027.

מי זכאי להנחה?
הזכאות ניתנת לחייל שביצע את מכסת ימי המילואים ומחזיק בדירה כבעלים או שוכר. הזכאות היא, כאמור, לשלוש שנים, כך שגם אם כרגע החייל גר בבית ההורים ויעבור בעתיד לדירה משלו ישמרו זכיותיו.

*בכל מקרה בהבדל בין ההסבר להוראות החוק יגבר החוק.

לשאלות ניתן לפנות למוקד הגביה העירוני – 03-5475124

תקופת המילואים עלולה להיות מלחיצה וקשה עבורכם.ן ועבור בני המשפחה. ןלכן, אנחנו מזמינים אתכם.ן ואת המשפחה להיעזר במרכז מקצועי לסיוע נפשי ראשוני. המרכז יסייע ברכישת כלים להתמודדות עם חרדה, לחץ וסימפטומים נוספים כתוצאה מהמצב. השירות מתאים לכל תושב ובכל גיל (מבוגרים, נוער וילדים) ללא תשלום ובדיסקרטיות מלאה. יש אפשרות לשיחה פרונטלית או טלפונית, לבחירת הפונה. יש לתאם מראש בטלפון 03-7602427 או דרך מוקד 106.

אנחנו כאן בשבילכם ובעבור משפחותיכם. במידה ואתם או המשפחה זקוקים לסיוע בבייביסיטר, עזרה עם הילדים, קניות, התייעצות עם איש מקצוע וכל בקשה אחרת, תרגישו בנוח לפנות אלינו בכל נושא ואנו נשמח לסייע. להגשת בקשה – לחצו כאן >

צור קשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו