אגף משאבי אנוש

אגף משאבי אנוש אחראי על הטיפול בעובדי העירייה משלבי המכרז, הגיוס והקליטה, לאורך מהלך חיי העובד בארגון ועד הפרישה לגמלאות.

האגף אחראי על מיון וגיוס עובדים חדשים, ניודים בין תפקידים, קידום מקצועי, הכשרה, פיתוח ורווחת העובדים.

אחריות האגף: 

1. גיוס, מיון, השמה, קליטה וניוד עובדים.
2. טיפול, פיתוח, העצמה וטיפוח המשאב האנושי.
3. טיפול במכרזים.
4. נוכחות עובדים.
5. הדרכות והשתלמויות עובדים.
6. טיפול בפרישה לגמלאות של עובדי הרשות.
7. רווחת הפרט. מכרזי כח אדם- לחצו כאן

טופס נוכחות והצהרת בריאות יומית- עובד עירייה

צוות אגף משאבי אנוש

03-5483828dalia_y@ramat-hasharon.muni.ilמנהלת אגף משאבי אנושDalia_y@ramhash.co.il
03-5483828adi_t@ramat-hasharon.muni.ilמנהלת לשכת מנהלת אגף משאבי אנושAdi_t@ramhash.co.il
03-5489339livnat_y@ramat-hasharon.muni.ilסגנית מנהלת אגף משאבי אנושlivnat_y@ramat-hasharon.muni.il
03-5483875osnat_f@ramhash.co.ilמנהלת מחלקת תנאי שירותOsnat_f@ramhash.co.il
03-5483827maayan_b@ramat-hasharon.muni.ilמנהלת מחלקת תנאי שירות בחינוךMaayan_b@ramhash.co.il
03-5483875naaran_f@ramhash.co.ilמנהלת מחלקת פיתוח הון אנושיNaaran_f@ramhash.co.il
03-5483848shira_m@ramhash.co.ilמרכזת משאבי אנושShira_m@ramhash.co.il
03-5489317rina_k@ramat-hasharon.muni.ilמרכזת משאבי אנוש – עובדי מערך החינוך Rina_k@ramhash.co.il
03-5483848אורטל בלמרכזת משאבי אנוש – סייעות חינוך מיוחדortal_b@ramhash.co.il

אגף משאבי אנוש

שעות וימים קבלה:
בתיאום ראש

הצטרפו לניוזלטר שלנו