עיריית רמת השרון | דוח לתושב 2019

106 - נגישות לציבור עירייה יותר נגישה - תפיסת עולם שהופכת למציאות השנה, עוד ועוד שירותים מתאפשרים באופן מקוון. הפניה למוקד בוואטסאפ מוכיחה עצמה ככלי נגיש ושימושי. 15,763 פניות למוקד העירוני התקבלו וטופלו דרך אפליקציית וואטסאפ 50,000 סך הפניות 106 למוקד השנה הוכנסו לשימוש לראשונה מכונות שטיפה בלחץ מים לניקוי מדרכות, גינות ומתקני משחקים. אגף שיפור פני העיר תוגבר בשני צוותים רכובים כדי לשדרג את רמת הניקיון, בדגש על מרכזי המיחזור הפרושים ברחבי העיר וואטסאפ הערוץ השני הכי פופולארי לפניה במוקד ניקיון

RkJQdWJsaXNoZXIy NDU2MA==