עירייה > פניות הציבור

פניות הציבור

היחידה לפניות הציבור בעיריית רמת השרון מרכזת ומטפלת בפניות התושבים בכל הנושאים הקשורים למחלקות העירייה, ומשמשת כערוץ קשר ישיר בין התושבים ובין העירייה, עובדיה, ומחלקותיה.

היחידה מייצגת את הפונים בפני מגוון האגפים ומחלקות העירייה, ומטפלת בין היתר בנושאים הבאים:
– טיפול בפניות התושבים בנושאים הקשורים במחלקות העירייה
– קבלת הצעות, בקשות והערות מאת התושבים בכל הנושאים העירוניים.
– חלוקת תווי חניה*

*תווי החניה הנם בתוקף עד להודעה חדשה ואין צורך לחדשם, אלא אם מחליפים רכב.
כל תושב רשאי לקבל תו חניה אחד בלבד.

מסכמים את שנת פעילות 2017 ביחידה לפניות הציבור

נושאמספר פניות
משרד הפנים4,617
תווי חניה4,244
פניות ציבור 231

טופס פנייה מקוון

  • כולל ספרת ביקורת
הצטרפו לניוזלטר שלנו


אני מאשר קבלת דיוור אלקטרוני

ליצירת קשר


pniyot_h@ramat-hasharon.muni.il

טלפון: 03-5477424

פקס: 03-5400875

רחוב העבודה 5 רמת השרון

קבלת קהל:
ימים א-ה  13.00-08.00
וביום ג'  18.00-16.00