עירייה > הגשת הבקשה

הגשת הבקשה

שלב מס' 1 – הגשת הבקשה לקבלת אישור לטאבו (מחלקת הגביה)

לצורך הגשת בקשה לקבלת אישור לרשם המקרקעין, על המבקש לפנות למחלקת הגביה בעירייה (קומת קרקע בבניין העירייה) במהלך שעות הפעילות, ובצירוף המסמכים הנדרשים, כמפורט בהמשך.

תשלום אגרה:
קבלת האישור כרוכה בתשלום אגרת אישור בהתאם לקבוע בחוק העזר (תעריפי חוק העזר צמודים ומתעדכנים מדי חודש).

מדידת הנכס:
כל בקשה למתן אישור לרשם המקרקעין מותנה במדידה פיסית של הנכס, כאשר המדידה מתבצעת על חשבון העירייה). 
מגיש הבקשה יופנה למודד מטעם העירייה לצורך תיאום ביצוע מדידה בנכס. המודד יגיש את תוצאות המדידה לעירייה ועל פיה תיבדק הבקשה.

על המבקש להגיש את המסמכים הבאים:

סוג העסקההמסמכים הנדרשים
(בנוסף לנסח טאבו)
עסקת מכרנסח טאבו מעודכן של הנכס, חוזה מכר (עותק שלם של חוזה מכר חתום בידי המוכר והקונה)
העברה בין בני משפחה ללא תמורהנסח טאבו מעודכן של הנכס, תצהיר העברה מהנותן ומהמקבל (מאומתים ע"י עו"ד) או הסכם מכר ללא תמורה
חכירה/הארכת חכירהנסח טאבו מעודכן של הנכס, חוזה חכירה
העברה עקב גירושיןנסח טאבו מעודכן של הנכס, הסכם גירושין חתום ע"י בית משפט ותעודת גירושין.
העברה מנאמן לנהנהנסח טאבו מעודכן של הנכס, הסכם נאמנות.
רישום בית משותף/תיקון צו בית משותףנסח טאבו מעודכן של הנכס, תקנון מוסכם
רישום הסכם שיתוףנסח טאבו מעודכן של הנכס, תקנון מוסכם
רישום משכנתאנסח טאבו מעודכן.

 

ייפוי כוח:
כאשר המבקש הוא מיופה כוח/מקבל הנכס יש להגיש ייפוי כוח מאת מעביר הנכס.

לתשומת לבכם: העברת זכויות בדרך של ירושה/צוואה אינה מחייבת קבלת אישור לרשם המקרקעין.

ניתן להגיש בקשה באמצעות שליחתה בפקס למחלקת הגביה, במספר  03-5498826
או באמצעות דוא"לliat_b@ramat-hasharon.muni.il 

שלבים בהליך הגשת הבקשה (לחיצה על כל שלב תוביל למידע נרחב לגביו):
הגשת הבקשה 

בדיקת הבקשה
תשלומים נדרשים
קבלת אישור לרשם המקרקעין (טאבו)
הארכת תוקף אישור שפג תוקפו

מועדי מתן שירות ודרכי יצירת קשר
קישורים חשובים


הצטרפו לניוזלטר שלנו


אני מאשר קבלת דיוור אלקטרוני

ליצירת קשר


shlomit@ramat-hasharon.muni.il

טל' לבירורים: 03-5483874

רחוב ביאליק 41, רמת השרון

קבלת קהל:

ימים א', ד', ה' בשעות 12:30-8:30.

מענה טלפוני יינתן בימים:

א', ד', ה' בשעות 15:00-13:30
ובימים ב', ג' בשעות 11:30-8:30.