עירייה > הארכת תוקף אישור שפג תוקפו

הארכת תוקף אישור שפג תוקפו

על המבקש להציג במחלקת הגבייה את האישור שברצונו להאריך את תוקפו, ולהגיש בקשה להארכת תוקף, הכרוכה בתשלום אגרת אישור.
הבקשה תועבר על-ידי מחלקת הגביה למחלקת הנדסה לצורך בדיקה, כאשר אם חלפו 6 חודשים ממועד המדידה של הנכס, יישלח מודד לבדיקה נוספת.

הארכת האישור תינתן רק לאחר שסולקו כל התשלומים החלים על הנכס עד ליום האחרון לתוקף האישור.

תהליך הבקשה להארכת תוקף/קבלת ההארכה ניתן לביצוע באמצעות הדואר/דואר אלקטרוני liat_b@ramat-hasharon.muni.il

שלבים בהליך הגשת הבקשה (לחיצה על כל שלב תוביל למידע נרחב לגביו):
הגשת הבקשה
בדיקת הבקשה
תשלומים נדרשים
קבלת אישור לרשם המקרקעין (טאבו)
הארכת תוקף אישור שפג תוקפו

מועדי מתן שירות ודרכי יצירת קשר

קישורים חשובים

 


הצטרפו לניוזלטר שלנו


אני מאשר קבלת דיוור אלקטרוני

ליצירת קשר


shlomit@ramat-hasharon.muni.il

טל' לבירורים: 03-5483874

רחוב ביאליק 41, רמת השרון

קבלת קהל:

ימים א', ד', ה' בשעות 12:30-8:30.

מענה טלפוני יינתן בימים:

א', ד', ה' בשעות 15:00-13:30
ובימים ב', ג' בשעות 11:30-8:30.